Reklamasjonshåndtering
Vi har i 80 år jobbet med å levere produkter etter de høyeste kvalitetsstandarder, men på tross av at vi jobber for det hver eneste dag så vil vi aldri klare å være perfekte.
Når et kvalitetsavvik oppstår så er vi veldig opptatt av at reklamasjonsprosessen for deg som installatør skal være så enkel som overhodet mulig.
Vi har derfor en avtale på plass med alle våre hovedgrossister (Ahlsell, Berggård Amundsen, Namron, Onninen, Solar og Sonepar) for å raskt og effektivt håndtere reklamasjonssaker.
Hva skal jeg gjøre dersom et ELKO produkt er defekt?
Dersom du har et defekt ELKO produkt vil du ved å ta kontakt med grossisten du kjøpte produktet hos få behandlet saken og få erstatningsprodukt samme dag (dersom produktet er på lager lokalt).
Enkelt, ikke sant? 👍
Dersom du har en mer komplisert teknisk problemstilling der du er usikker på om det er en reklamasjonssak eller ikke, anbefaler vi at du tar kontakt med vår tekniske support på e-post eller ringer oss.
Hva skal jeg gjøre dersom jeg vil reklamere som privatperson?
Dersom du er sluttkunde og har en reklamasjonssak på våre produkter, ber vi deg ta kontakt med din elektriker.